Echipa naționala U19 a României s-a reunit, sâmbătă după-amiază, pentru “dubla” amicală cu Macedonia, programată pe 31 august, și respectiv 2 septembrie. În cadrul lotului convocat de selecționerul Adrian Boiangiu se regăsesc doi portari dâmbovițeni: Andrei Vlad și Marian Aioani.
Primul este portar la FCSB București, iar al doilea la Chindia Târgoviște. În ceea ce-l privește pe Aioani, acesta a fost folosit de Nicu Croitoru în disputa cu Foresta Suceava, câștigată de Chindia cu 6-0. Tânărul goal-keeper a fost trimis pe teren în actul secund, în locul mult mai experimentatului Iustin Popescu, achiziționat în această vară de la Dinamo București. Lotul României cuprinde următorii jucători pentru “dubla” amicală cu Macedonia: Andrei Vlad (FCSB București), Marian Aioani (Chindia Târgoviște), Alexandru Costache (Concordia Chiajna) – portari, Denis Hăruț, Cristian Podină (ambii ACS Poli Timișoara), Cristian Băluță, Robert Neciu (ambii Viitorul Constanța), Constantin Dima (Sepsi Sfântu Gheorghe), Andrei Trușescu (AS Roma), Ricardo Grigore (Dinamo București) – fundași, Radu Boboc, Mihai Ene (ambii Viitorul Constanța), Vlad Dragomir (Arsenal), Rareș Lazăr (CS Mioveni), Liviu Gheorghe, Florin Vasile (ambii in Vasile i (eș), anța), ) – fundașrtari,ian Aioani (Chindia Târgoviște), onat în această vară de la Dinamo București. Dinamo), Radu Bârzan (FC Argeș), Claudiu Micovschi (FC Genoa), George Merloi (Rennes), Andrei Cordea (Novara Calcio) – mijlocași, Robert Moldoveanu (Dinamo), George Ganea (AS Roma) și Andrei Sîntean (Slavia Praga).
Așa cum DBOnline a anunțat deja, lucrările mult așteptate (vreo 7 ani) la șoseaua de centură a Târgoviștei au debutat pe 10 iulie.
Potrivit primarului Cristian Stan, în urma înțelegerii cu constructorii (Asocierea Teilor Invest – Ricciardello Construzioni – Petroconstruct Group și Leodrumit Construct), s-a convenit ca lucrările să se concentreze în prima fază acolo unde este mai greu și absolut necesar să se intervină, așa că au fost abordate lucrările la pasajul Petru Cercel (podul de pe strada Petru Cercel, în zona porții OE2 a Combinatului de Oțeluri Speciale). Este una dintre etapele cele mai importante ale proiectului, mai ales că pe pod se circula deja de peste 2 ani pe un singur fir, și acela ajuns într-o stare deplorabilă.
”Ținând cont de starea actuală a pasajului și în conformitate cu expertiza tehnică, pentru asigurarea condițiilor de siguranță a circulației sunt necesare o serie de lucrări de mare anvergură, inclusiv înlocuirea suprastructurii cu grinzi prefabricate noi și realizarea plăcii de suprabetonare, executarea dispozitivelor antiseismice, realizarea de rosturi de dilatație noi, hidroizolație nouă, amenajarea trotuarelor și a părții carosabile etc.”, a precizat primarul Cristian Stan.
Ieri, 10 iulie, în ciuda căldurii de afară, muncitorii și utilajele lucrau de zor. De altfel, investiția este absolut obligatoriu să fie finalizată până în decembrie 2018, pentru ca municipalitatea să nu piardă derogarea obținută de la UE și să dea înapoi banii cheltuiți în perioada de încercări și eșecuri, o sumă deloc de neglijat, în jur de 20 milioane lei.
”Am încredere că, până la sfârșitul anului viitor, municipiul Târgoviște va beneficia de o centură modernă și sigură, care va oferi participanților la trafic condiții optime de utilizare”, a mai precizat edilul.
De data asta proiectul de reabilitare şi modernizare a şoselei de centură se face cu fonduri proprii ale Primăriei, după ce s-a decis contractarea unui împrumut de 65 milioane de lei pentru salvarea proiectului.