Participare-record la consultarea publică privind rolul temelor pentru acasă!

Publicitate

Ministerul Educației Naționale și Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei au organizat în perioada 7 – 20 noiembrie 2017 o consultare publică la nivel național privind rolul temelor pentru acasă. Demersul a suscitat un interes deosebit și a generat o participare-record, chestionarele on-line fiind completate de 32.921 de părinți, 37.032 de elevi și 12.487 de cadre didactice.00

În funcție de mediul de rezidență, 77,33% din totalul de respondenți provin din mediul urban, iar 22,67% din mediul rural. Pe categorii de respondenți, situația este următoarea: cadre didactice (63,72% – urban, 36,28% – rural), elevi (80,29% – urban, 19,71% – rural) și părinți (88% – urban, 12% – rural). Distribuția pe județe a ratei de participare plasează Capitala pe prima poziție la toate categoriile de public: 26,61% – părinți, 12,97% – elevi și 9,86% – cadre didactice.
Datele colectate vor fi incluse într-un raport de diagnoză redactat de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. Studiul – consideră Ministerul Educației – va permite determinarea stării de fapt în privința temelor pentru acasă și va oferi propuneri specifice de intervenție.
Motivul consultării publice a fost identificarea unei noi abordări în ceea ce privește rolul acestor activități de învățare, dar și corectarea unor disfuncționalități semnalate.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!