DÂMBOVIŢA: “Nucet – Bunătăţi Mănăstireşti” angajează!

Publicitate

“Ne mărim echipa! Dacă dorești să faci parte din echipa Nucet, nu ezita și trimite-ne CV-ul tău pe adresele de e-mail resurseumane@bunatatimanastiresti.ro sau office@bunatatimanastiresti.ro pentru cele 2 noi posturi:
– GESTIONAR
– ECONOMIST

GESTIONAR
Sarcini și responsabilități:
– participă la receptia fizică și scriptică a produselor finite în cele 3 spații de depozitare;
– se asigură că marfa este corespunzător ambalată și nu este deteriorată;
– participă la efectuarea livrării produselor finite către șoferii de pe mașinile frigorifice interne și externe;
– participă la stocarea produselor finite pe categorii și loturi pentru o bună gestionare;
– răspunde de siguranța și securitatea produselor finite pe perioada depozitării;
– verifică periodic ca temperatura din depozite și zona de livrare să corespunda cu cerintele de pe produs și semnalează disfunctionalitățile;
– răspunde de menținerea ordinii și curățeniei în spațiile de depozitare cât și în zona de livrare;

Abilități și competențe:
– abilități de comunicare, spirit de echipă;
– atitudine echilibrată/calmă în situații dificile;
– orientare către rezultate, respectarea termenelor;
– Excel, word, PowerPoint; Access

Educație:
– studii medii
– permis de conducere categoria B

Beneficii:
– salariu atractiv;
– tichete de masă;
– posibilitate de avansare.

ECONOMIST
Sarcini și responsabilități:
– înregistrează din punct de vedere contabil, facturile și bonurile fiscale primite de la furnizori, conform naturii și destinației acesteia;
– verifică conturile folosite;
– verifică conturile pe solduri cu furnizorii și clienții;
– verifică lunar registrul jurnal de cumpărări;
– verifică lunar registrul jurnal de vânzări;
– înregistrează în contabilitate încasările în numerar : chitanțe, bonuri fiscale etc;
– înregistreaza în contabilitate plățile efectuate cu numerar : chitanțe, bonuri fiscale etc;
– analizează, calculează și înregistrează facturile lunare aferente livrărilor pe baza de aviz de însotire a mărfii;
– înregistrează în contabilitate plățile și încasările efectuate către furnizori și clienți în baza extrasului de cont;
– întocmește situația lunară a costurilor directe de producție pentru fiecare produs finit și semifabricat;
– întocmeste situația lunară a cheltuielilor cu salariile;
– clasează și arhivează documentele cu care lucrează;
– participă la inventarierea patrimoniului.

Beneficii:
– salariu atractiv;
– tichete de masă;
– posibilitate de avansare.”

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!