Compania de Apă Târgoviște Dâmbovița a găsit soluția, dar nu și hoții

Publicitate

Având în vedere numărul tot mai mare al furturilor de apă, inclusiv al racordărilor ilegale la reţeaua de canalizare, Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa a decis acordarea unei gratificaţii persoanelor care depistează şi semnalează aceste furturi.

Astfel, orice persoană care sesizează societatea cu privire la identificarea unui consumator fraudulos şi implicit a furtului de apă sau, după caz, a unui consumator care s-a racordat fraudulos la sistemul de canalizare va fi recompensată cu o sumă de 10% din contravaloarea prejudiciului recuperat efectiv.  Suma cuvenită drept gratificaţie va fi acordată numai în situaţia în care sesizarea se confirmă, iar consumatorul fraudulos achită societăţii contravaloarea prejudiciului cauzat ca urmare a furtului de apă sau a racordării frauduloase la sistemul public de canalizare. Gratificaţia va fi plătită din contul contabil de cheltuieli făcute cu recuperarea debitelor.

Compania de Apă anunță că sesizările se pot face la numerele de telefon 0245.631.824, 0800.800.168 sau la sediul Companiei de Apă Târgovişte-Dâmboviţa, bulevardul I.C. Bratianu nr. 50.

Întrebări:

1.       Ce se întâmplă dacă acel ”consumator fraudulos” nu achită societății contravaloarea prejudiciului, pentru că aproape nu este bloc în care să nu existe un ”vecin” cu datorii de zeci de milioane lei la apă, adunate în cine știe câți ani?

2.       Cine liniștește… apele între locatari, dacă se află care dintre vecini a ”pârât”?

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!