Compania Arctic a luat o serie de măsuri pentru menținerea activității în contextul epidemiei de coronavirus

Publicitate

Grupul Arcelik urmărește îndeaproape evoluția epidemiei COVID-19. Acesta este un moment extrem de provocator pentru întreaga lume, dar și pentru mediul de business și solicită o reconfigurare a modelelor noastre normale  de lucru.

În conformitate cu măsurile luate de Koç Holding și de Centrul de Coordonare de Urgență al grupului, am luat mai multe măsuri de precauție pentru a ne asigura că protejăm sănătatea și siguranța angajaților și că ne păstrăm capacitatea de a opera.

În ultimele săptămâni, am pus în aplicare un plan de pregătire pandemică și am urmat o serie de acțiuni serioase pentru a preveni infecțiile în birourile și fabricile noastre din întreaga lume și a rămâne proactivi în abordarea noastră pentru a asigura continuitatea activității. Ne intensificăm restricțiile în privința întâlnirilor, nu permitem nimănui accesul în birouri și facilități și anulăm toate ședințele între angajați. Ne încurajăm angajații din regiunile critice să lucreze de acasă și să respecte restricțiile de călătorie, atât pe plan internațional, cât și pe plan intern.

Cu unităţi de producţie în 9 ţări şi operaţiuni în peste 140 de pieţe, Arçelik s-a confruntat, de asemenea, cu riscurile şi incertitudinea cauzate de COVID-19.

Conform unui comunicat al fabricii,  Arctic a luat o serie de măsuri în vederea limitării efectelor pandemiei de Coronavirus. Compania anunță că face tot posibilul să mențină activitatea, cu întreruperi minime. Până acum, atât facilitățile de producție, cât și serviciile de vânzare continuă să funcționeze.

Protejarea angajaţilor

-Sănătatea şi siguranţa angajaţilor sunt principala prioritate

-Birourile şi facilităţile noastre de producţie au pus în aplicare toate măsurile de prevenţie necesare şi recomandate de guverne şi autorităţile locale de sănătate. Acestea includ intensificarea măsurilor de igienă, kituri de igienă (măşti chirurgicale, dezinfectant), informarea angajaţilor cu privire la importanţa respectării acestor norme

-Angajaţii noştri au primit echipamentul IT necesar şi toate informaţiile de care au nevoie pentru a putea lucra de acasă. Întâlnirile se ţin prin aplicaţia Teams.

-În efortul de a stopa răspândirea virusului printre angajaţii şi acţionarii noştri, am anulat evenimentele şi întâlnirile din locaţiile Arctic până miercuri, 15 aprilie.

-Toate călătoriile internaţionale şi interne au fost anulate, cu excepţia celor obligatorii. În cazul călătoriilor obligatorii, se recomandă folosirea vehiculelor companiei sau ale angajaţilor, pentru a evita utilizarea transportului public.

Comunicarea cu angajaţii:

– Am creat o adresă de e-mail dedicată angajaţilor noştri pentru a împărtăşi orice nelămuriri sau pentru a ne adresa întrebări, iar aceasta este monitorizată constant.

– Trimitem zilnic newslettere către angajaţii noştri, pentru a ne asigura că sunt informaţi cu privire la politicile companiei şi la măsurile care se iau în această perioadă.

– Am creat o secţiune dedicată COVID-19 pe intranetul companiei. Această secţiune este actualizată zilnic cu informaţii menite să îi ajute pe angajaţii noştri: infografice, informaţii IT, statistici OMS.

– Echipa de management trimite periodic informaţii cu privire la măsurile de sănătate şi prevenţie pe care le aplicăm.

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!