Nu reusesti sa-ti convingi utilizatorii sa cumpere? O agentie seo te poate ajuta

Publicitate

Este minunat daca aveti trafic pe site si foarte multi potentiali cumparatori, dar daca acestia parasesc platforma fara sa cumpere ceva, atunci aveti o problema.
Foarte multe firme fac greseala de a se concentra pe atragerea traficului pe site, dar nu se gandesc ce urmeaza mai departe.

Sigur, daca eforturile de optimizare seo sunt sustinute, veti ajunge pe primele pozitii in motoarele de cautare si veti inregistra mai mult trafic pe site. Vor veni mai multi utilizatori pe site-ul dumneavoastra. S-ar putea chiar sa va sune sau sa va contacteze pe email. Este posibil sa se inscrie la newsletter, iar per total graficul de trafic pe site va creste.
Dar asta nu e tot.
Toate aceste efecte euforice vor dura putin timp si se vor dovedi inutile daca nu reusiti sa transformati utilizatorii in cumparatori.
Daca aceasta este o problema cu care va confruntati si dumneavoastra, aveti nevoie de o agentie seo. Specialistii unei agentii folosesc tehnici avansate de optimizare si reusesc sa atraga pe site trafic relevant, cu potential urias de conversie (de a se transforma in cumparatori efectivi).

Iata de ce nu reusiti sa va convingeti utilizatorii sa devina cumparatori

1. Site-ul nu rezolva problema clientului.
E ca atunci cand intri intr-un magazin sa cumperi paine, dar acolo au doar prajituri si tu vrei paine. Cand clientul ajunge pe site-ul dumneavoastra este direct interesat de un produs. Imediat ce descopera ca nu a nimerit bine usa virtuala, pleaca din site. Daca exista foarte multe astfel de cazuri pe site-ul dumneavoastra, rata de respingere a site-ului va creste si automat Google va primi indiciul ca site-ul dumneavoastra nu este relevant. In continuare, va directiona din ce in ce mai putin trafic spre acel site.
Iata cum rezolvati problema
Creati continut cat mai relevant pentru produsele si serviciile pe care le oferiti. Concentrati-va pe cuvintele cheie care descriu cel mai bine activitatea pe care o desfasurati. O agentie seo va sti sa faca acest lucru in mod eficient pentru afacerea dumneavoastra.

2. Cereti prea multe eforturi din partea utilizatorului
Aici poate fi vorba despre navigarea pe site si de experienta perceputa de utilizator. Se poate ca el sa nu gaseasca rapid ceea ce doreste, sa nu se descurce intr-un meniu prea stufos sau sa ii cereti sa completeze prea multe formulare pentru a plasa o simpla comanda.
In toate aceste cazuri este nevoie de optimizare seo (https://www.seoagency.ro/optimizare-seo/) on site, iar o agentie seo poate rezolva problema. Prima data expertii seo vor analiza site-ul, iar apoi veti primi recomandari practice prin care puteti simplifica site-ul pentru a fi cat mai usor de utilizat pentru vizitatori.

3. Vizitatorii nu au incredere in dumneavoastra
Chiar daca ajung pe site-ul dumneavoastra, acesta nu pare de incredere, iar utilizatorii nu sunt dispusi sa faca un pas in fata pentru o relatie angajata cu dumneavoastra sau pentru a face o comanda.

Ce puteti face?
Exista o multime de metode prin care puteti castiga increderea clientului. Postati frecvent pe blog continut de calitate, asigurati utilizatorii ca pot sa faca o plata cu cardul in maxima siguranta, legati site-ul de conturile social media, prezentati parerile clientilor existenti, review-uri pentru produse, subliniati optiunile de posibilitate de retur gratuit sau alte beneficii pentru clienti.

4. Site-ul este mult prea formal
Site-ul dumneavoastra poate parea suspicios daca incercati sa-l cosmetizati pentru a fi cat mai placut exclusiv motoarelor de cautare. Nu uitati ca, in cele din urma, utilizatorii sunt cei care decid daca plaseaza o comanda sau nu pe site-ul dumneavoastra, daca revin sau nu, daca raman sau nu pe pagina.

Ce puteti face pentru a umaniza site-ul?
Este important sa pastrati un limbaj simplu si sa folositi cuvintele cheie in context, in mod coerent. Algoritmii Google imbunatatiti pot detecta cand un continut suna mult prea artificial si il vor evita. De aceea, sunt de preferat frazele simple, usor de inteles, continand cuvinte cheie strategic plasate.
Statisticile arata ca doar 2 -3% din vizitatorii unui site se transforma in cumparatori. Avand in vedere eforturile de optimizare seo directionate spre atragerea de trafic pe site, este critic sa evaluati modul in care puteti raspunde cerintelor utilizatorilor si sa implementati noi tactici de a converti traficul in leads. Cautati calea simpla? Contractati o agentie seo.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!