A fost raportat un nou efect advers al vaccinului anti-Covid-19!

Publicitate

Americanii au raportat apariția unui nou efect advers după administrarea vaccinului anti-Covid-19, scrie Antena3.ro. Foarte multe persoane au declarat că imediat după primirea dozei de vaccin au simțit un gust metalic în gură.

Acest gust a fost descris de un american, spunând că este “ca și cum ai avea nichel în gură”, conform aceleiași surse. Persoana în cauză a raportat medicilor acest simptom, spunând că a apărut imediat după ce a primit o doză de vaccin Pfizer, iar senzația a rămas mai mult de 24 de ore.

De asemenea, unele persoane au raportat faptul că acest gust metalic a persistat chiar și câteva zile, în timp ce altele au spus că a dispărut imediat după ce au mâncat sau băut ceva.

În prezent, specialiștii au cerut un studiu urgent pentru a se demonstra dacă acest gust metalic are sau nu legătură cu administrarea vaccinului, întrucât sunt persoane care au raportat acest simptom și după administrarea altor vaccinuri, potrivit Antena3.ro.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!