Dâmbovița: Se lucrează de zor la podul de la Cojasca! Președintele CJD a estimat perioada când acesta ar putea fi dat din nou în folosință

Publicitate

La 88 de ani de la darea în folosință a podului de la Cojasca, acesta face obiectul unei ample și importante investiții de reabilitare!

Noul pod de la Cojasca face parte din Lotul IV de lucrări – DJ 711 Cojasca – Bujoreanca şi DJ 101B Lucianca – Niculeşti – limită judeţ Ilfov, în lungime de 13,642 km, parte din proiectul de dezvoltare a infrastructurii rutiere dâmbovițene prin modernizarea DJ720B, DJ711 și DJ101B pe traseul limită județ Prahova – Moreni – Gura Ocniței – Răzvad – Ulmi – Târgoviște – Comișani – Bucșani – Băleni – Dobra – Finta – Bilciurești – Cojasca – Cornești – Butimanu – Niculești – limită județ Ilfov.

”Astăzi, lucrările la acest pod, care are lungimea de 25 m și deschiderea de 11 m, au ajuns în faza de montare a celor 16 grinzi din beton armat. Valoarea construcției se ridică la 3.000.000 de lei (TVA inclus). Dacă vremea ne permite, în cel mult 30 de zile podul va fi redat circulației”, a declarat președintele  Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan. Au trecut 88 de ani de la darea în folosință a podului de la Cojasca, iar din 1934 până acum au fost realizate doar lucrări de reparații.

În ceea ce privește celelalte loturi, pe Lotul III – DJ711 Băleni –  Dobra – Finta – Bilciurești – Cojasca lucrările sunt în grafic și conforme, de altfel ca și pe Lotul IV, potrivit președintelui CJD.

Șeful administrației județene este însă nemulțumit de o parte dintre lucrările de pe lotul I și II: ”Pe Lotul I, DJ 720 Răzvad – Gura Ocniței – Moreni – limită județ Prahova și DJ 720B Ulmi-Nisipuri – Gura Ocniței, și Lotul II, DJ711 Târgoviște – Ulmi – Comișani – Bucșani – Băleni, am solicitat constructorilor refacerea mai multor porțiuni de covor asfaltic, pe cheltuiala lor, acestea nefiind conforme cerințelor tehnice pe care și le-au asumat la semnarea contractului.  După cum spuneam, nu voi face rabat de la calitate și voi solicita din partea constructorilor seriozitate maximă. Cine nu se ține de treabă suportă consecințele”, a avertizat șeful administrației județene.

Vă reamintim că aceste lucrări se derulează în cadrul celui mai mare proiect de infrastructură rutieră derulat de Consiliul Județean Dâmbovița, în valoare totală de 212.845.189,34 lei, ce vizează modernizarea DJ 720, DJ 720B, DJ 711 și DJ 101B, finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014 – 2020, adică pe fonduri europene.

 

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!