Compania KRUK Romania a devenit noul sponsor principal al Chindiei Târgoviște pentru sezonul 2025-2026. „Suntem onorați să susținem un club cu tradiție și potențial. Credem în valorile comune care ne unesc”

Publicitate

KRUK Romania este oficial, de astăzi, 17 octombrie, noul sponsor principal al Chindiei Târgoviște, pentru sezonul2025-2026. Logo-ul companiei va apărea pe tricourile jucătorilor în meciurilor pe care le vor disputa. Clubul dâmbovițean a anunțat încheierea parteneriatului cu noul sponsor în cadrul unei conferințe de presă, desfășurată la stadionul „Eugen Popescu”.

Astfel, într-o perioadă de reconstrucție, Chindia Târgoviște făcut un pas important spre consolidarea poziției sale în fotbalul românesc, prin semnarea unui parteneriat cu KRUK România – o companie care, dincolo de activitatea sa financiară, promovează echilibrul, autonomia și educația financiară responsabilă

„Chindia Târgoviște a anunțat încheierea unui parteneriat strategic cu KRUK România companie de top în managementul datoriilor, care devine sponsorul principal al echipei pentru sezonul 2025-2026”, au transmis reprezentanții clubului târgoviștean.

La eveniment au fost prezenți Marius Pavel, președintele Chindiei Târgoviște, Cosmina Marinescu, CEO KRUK Romania, și Monica Gabriela Cabăț, manager marketing KRUK Romania.

„Suntem mândri să avem alături un partener care înțelege importanța angajamentului, a seriozității și implicării în comunitate. KRUK România nu este doar un sponsor – este un aliat în drumul nostru spre performanță și sustenabilitate, a declarat președintele Chindiei Târgoviște, Marius Pavel.

Prezența KRUK în Târgoviște este una solidă – compania are aici un centru de contact cu peste 230 de angajați, fiind un angajator important și un susținător activ al comunității locale.

„Suntem onorați să susținem Chindia Târgoviște, un club cu tradiție și potențial. Credem în valorile comune care ne unesc – responsabilitate, dezvoltare, respect și implicare – și ne dorim ca acest partenerial să inspire și nu doar performanță sportivă, ci și cultură a echilibrului și a perseverenței”, a precizat Cosmina Marinescu, CEO KRUK Romania.

 

 

 

 

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!