Cetățenii vor putea obține toate documentele on-line! „Municipiul Moreni”, aplicația prin care serviciile publice se digitalizează

Publicitate

Gata cu drumurile și cozile la ghișee, în curând se va implementa digitalizarea serviciilor publice, oferite de Primărie, și la Moreni.

În aceste zile, au loc noi runde de analize detaliate tehnice și integrate, consultări și prezentări ale sistemului de servicii electronice cu responsabilii pe domeniile de competență din Primăria municipiului Moreni și prestatorul de servicii care implementează soluțiile și sistemul de servicii on-line.

Acestea vor fi disponibile pentru cetățeni în cadrul proiectului „Platformă integrată privind simplificarea procedurilor administrative la nivelul municipiului Moreni”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă și derulat de Primăria Moreni în vederea simplificării procedurilor administrative și a asigurării unei transparențe cât mai mari a activității instituției.

Pe de o parte, cetățenii vor beneficia de aplicația mobilă Municipiul Moreni (care va fi disponibilă pentru descărcare atât în Magazin Play, cât și în App Store) și de un portal pentru accesarea tuturor serviciilor publice on-line din spațiul privat virtual al cetățeanului în relația cu Primăria (solicitare informații, depunerea de cereri, plata tuturor taxelor în sistem securizat on-line, vizualizarea în timp real pentru stadiul solicitărilor și multe alte funcționalități digitale).

De cealaltă parte, funcționarii publici vor avea un sistem integrat și baze de date interconectate, astfel încât cetățenii să primească cât mai repede răspunsul la cererile adresate instituției și pentru asigurarea unui flux informațional centralizat.

Cu alte cuvinte, cetățenii vor putea obține toate documentele on-line, în conformitate cu actele normative care reglementează domeniile de competență ale administrației publice locale.

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!