Un obiectiv turistic din Dâmbovița concurează la ,,Destinația Anului”. Este unul dintre locurile de poveste din județ

Publicitate

Competiția „Destinația Anului”, cel mai amplu concurs turistic din România, anunță cele 167 de destinații calificate în ediția 2025. Cu reprezentanți din 38 de județe și municipiul București, selecția acoperă o diversitate impresionantă de regiuni și atracții care definesc unicitatea țării noastre.

Potrivit organizatorilor, miile de nominalizări, primite de la public, parteneri și un juriu format din peste 100 de experți în turism, au generat o listă care evidențiază destinații consacrate, dar și locuri mai puțin cunoscute, gata să fie descoperite.

Se califică destinațiile care au întrunit cele mai multe nominalizări din partea publicului, la care s-au adăugat destinații nominalizate de minimum 3 din cei 100 de jurați, dar și cele nominalizate de consiliile județene, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Asociația Societăților de Arhitectură din România sau Institutul Orașelor Vizionare.

Competiția este o adevărată celebrare a mândriei locale, iar dacă vă mai amintiți, în anii 2022 și 2023 în concurs a intrat și municipiul Târgoviște, iar în ediția 2022 chiar a intrat în posesia trofeului pentru câștigarea etapei regionale a concursului la categoria City Break.

Pentru 2025, nominalizarea este la categoria „Cultură și educație” și este vorba despre un obiectiv spectaculos al județului, cel mai vizitat obiectiv în special după reabilitarea pe fonduri europene (în anul 2015) – Peștera Ialomiței din Munții Bucegi.

Așadar, destinațiile calificate în 6 categorii (Orașe care inspiră, Tărâmuri fermecate, Sate de poveste, Stațiuni Balneo-climaterice, Distracție și aventură, Cultură și educație) vor trece printr-o etapă de selecție riguroasă bazată pe criterii cantitative.

Destinațiile finaliste vor anunțate oficial pe 25 ianuarie 2025 pe www.destinatiaanului.ro

În perioada 1-25 martie publicul se poate implica în competiție, votând destinația preferată din fiecare categorie. În același timp, destinațiile primesc puncte pe baza votului juriului de specialiști și pe baza rezultatelor cercetării DESTINAȚIA ANULUI.

Călătoria va continua așadar spre votul final din martie, iar publicul este încurajat să rămână conectat cu această competiție, să descopere detalii captivante despre destinațiile calificate și să-și facă vocea auzită în luna martie, când votul final va decide câștigătorii sezonului.

Destinațiile câștigătoare în anii trecuți au beneficiat de creșteri majore în intenția de vizitare, fie că au fost regiuni, orașe, stațiuni, sau atracții.

Românii primesc informații despre destinațiile câștigătoare prin mii de preluări în mass media și prin paginile social media, Destinația Anului generând zeci de milioane de vizualizări.

Destinația Anului este o competiție de interes național organizată în parteneriat cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Alianța pentru Turism, Uniunea Consiliilor Județene din România, Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV), Oficiul Național al Turismului al Republicii Moldova, Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost Antreprenorești, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București și Asociația de Ecoturism din România (AER) și Mamaia.

Pentru a afla toate cele 167 de destinații de la toate categoriile puteți accesa linkul: https://www.destinatiaanului.ro/media/comunicate-de-presa/destinatia-anului-dezvaluie-destinatiile-calificate-in-competitia-care-celebreaza-frumusetea-romaniei-id-8-cmsid-56

 

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!