Târgoviștea a primit oficial logo-ul ”Destinația Anului 2022 în Muntenia, Oltenia și Dobrogea” după ce a intrat în finala competiției vacanțelor

Publicitate

Încă o veste bună pentru Târgoviște, în urma calificării în etapa finală la categoria „City Break” a competiției destinate destinațiilor de vacanță preferate de români.

Astfel, municipiul nostru a primit și logo-ul “Târgoviște, Destinația Anului 2022 în Muntenia, Oltenia și Dobrogea”!

”Din acest moment, restaurantele, cafenelele, agențiile de turism, hotelierii, în general toți cei care activează în industria HoReCa târgovișteană, pot utiliza logo-ul amintit în toate comunicările publice, pe site-uri sau pliante de prezentare”, a declarat primarul municipiului Târgoviște, Cristian Stan.

Pentru finala națională, regiunile vor fi vizitate de echipa de Exploratori Destinația Anului pentru a realiza emisiuni de prezentare. Se colectează votul publicului și al juriului Finalei Naționale. Destinația Anului se stabileste în proportie de 2/3 votul publicului și 1/3 prin alegerea juriului.

Vă reamintim că Târgoviștea a intrat în finala întrecerii DESTINAȚIA ANULUI 2022, categoria „City Break”, alături de două mari orașe turistice și nu numai ale României, Brașov și Iași.

21.655 de români au nominalizat destinațiile preferate în competiția vacanțelor în România, iar 25 de membri ai juriului format din bloggeri și experți în turism au adus propria perspectivă asupra destinațiilor calificate în finala etapei regionale.

La baza jurizării au stat trei criterii: atractivitatea obiectivelor și experiențelor turistice din destinație, implicarea comunității evidențiată prin investiții în infrastructură și acțiuni de promovare realizate în ultimii doi ani și puterea brandului de destinație.

Publicul a putut nominaliza destinații participante din 3 regiuni istorice și 2 categorii: CITY BREAK si LOCALITĂȚI TURISTICE.

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!