Start vot pentru destinația anului 2022. Târgoviște, în finala competiței vacanțelor din România, așteaptă votul dumneavoastră

Publicitate

Târgoviștea are nevoie de votul nostru, al tuturor celor care iubim acest oraș și care vedem și simțim schimbările radicale în bine prin care el a trecut și trece!

Cu votul publicului și al unui juriu specializat pe turism, municipiul Târgoviște a intrat în finala națională a concursului DESTINAȚIA ANULUI 2022 – Categoria „City Break”.

Începând de astăzi, timp de o lună, publicul este invitat să voteze destinația anului pentru a stabili podiumul final al întregii Românii.

”Suntem acolo, se vorbește despre orașul nostru în cuvinte frumoase, suntem comparați cu orașe mult mai mari și suntem dați exemplu pentru calitatea vieții și pentru ceea ce Târgoviștea oferă ca destinație culturală, istorică sau de agrement.

Știți ce a făcut posibilă câștigarea etapei regionale în fața unor orașe mult mai mari? Mobilizarea noastră, a celor care știm că orașul merită această promovare.

Începând de astăzi, publicul va fi invitat să participe în direct și să voteze pe www.destinatiaanului.ro pentru a stabili podiumul final al întregii Românii.

Haideți să ne mobilizăm din nou și să chemăm România întreagă să-și deschidă ochii pentru Târgoviște, orașul pe care îl iubim și care, prin fiecare dintre noi, se transformă în bine în fiecare zi. Nu uitați de validarea votului prin e-mail!

Votul durează până la sfârșitul lunii. Acceptăm provocarea”, a transmis primarul municipiului, Cristian Stan.

Vă reamintim că Târgoviștea a câștigat etapa regională pe zona Muntenia, Oltenia și Dobrogea și a primit deja logo-ul oficial pentru aceasta!

21.655 de români au nominalizat destinațiile preferate în competiția vacanțelor în România, iar 25 de membri ai juriului format din bloggeri și experți în turism au adus propria perspectivă asupra destinațiilor calificate în finala etapei regionale.

La baza jurizării au stat trei criterii: atractivitatea obiectivelor și experiențelor turistice din destinație, implicarea comunității evidențiată prin investiții în infrastructură și acțiuni de promovare realizate în ultimii doi ani și puterea brandului de destinație.

Cunoscuta realizatoare TV Gianina Corondan se pregătește sa viziteze toate destinațiile, împreună cu o echipă completă de producție TV, pentru a descoperi atracțiile și noutățile din toate aceste orașe care se ”luptă” în finală.

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!