Start în prima ediție a Programului de Internship al Uzinei Dragomirești cu studenți ai Universității „Valahia” din Târgoviște!
Stagiarii (studenți sau absolvenți ai Universității „Valahia”) au participat la o simulare a unei ședințe de lucru.
Împreună cu directorul general adjunct Tocan Constantin, aceștia au avut ocazia de a analiza situații și documente ale departamentelor unde sunt repartizați, respectiv Direcția economică și Biroul juridic.
„E foarte bine că își doresc să se implice și să cunoască activitățile pe care uzina noastră le desfășoară și mai ales că reușesc să înțeleagă procesul de planificare și evaluare a activității.
Programul de Internship al UPS Dragomireşti le oferă acestora posibilitatea de a se implica direct în actul de conducere și de a propune metode inovative, de a-l îmbunătăți și de ce nu, de a deveni viitorii noștri colegi. Baftă tuturor!”, a transmis directorul general adjunct al UPS Dragomirești.
Vă reamintim că acordul de parteneriat între Universitatea „Valahia” din Târgoviște și Uzina de Produse Speciale Dragomirești S.A., ce vizează dezvoltarea unor inițiative și proiecte în domeniul educației și cercetării, a fost semnat la începutul lunii iulie 2024 de directorul general al Uzinei de Produse Speciale Dragomirești S.A., dr. jr. Cornel Vișoianu, și rectorul UVT, prof.univ. Corneliu Sălișteanu.
Totul face parte din politica noii conduceri universitare de la Târgoviște care ia în calcul parteneriate strategice pentru facilitarea schimbului de cunoștințe și expertiză între mediul academic și industrie, oferind studenților oportunități practice esențiale pentru dezvoltarea lor profesională și totodată, contribuind la avansarea cercetării aplicate în domeniile de interes comun.
În afară de acest acord, tot în luna iulie, conducerea UVT a mai semnat două: cu directorul Stațiunii de Cercetare-Dezvoltare pentru Piscicultură Nucet (SCDP Nucet), CS I dr. ing. Mioara Costache, și cu directorul Stațiunii de Cercetare-Dezvoltare pentru Pomicultură Voinești, Dâmbovița – dr. ing. Daniel Comănescu.