Șase linii noi telefonice la DSP Dâmbovița în Call-center-ul COVID. Număr unic apelabil din toate rețelele

Direcția de Sănătate Publică (DSP) Dâmbovița anunță că, pentru o mai bună gestionare a tuturor apelurilor venite din partea persoanelor care acuză simptome ale infectării cu noul coronavirus, precum şi pentru colectarea şi corelarea datelor destinate monitorizării infecţiei SARS-CoV-2, începând cu data de 15 decembrie 2020, capacitatea Call center-ului existent a fost suplimentată cu 6 linii telefonice.

Totodată, s-a extins colaborarea cu personalul din cadrul MApN, ca urmare a parteneriatului încheiat între ministerele de resort.

Pentru definitivarea aptitudinilor celor 34 de operatori care vor activa în noua structură de Call-center, D.S.P. Dâmboviţa a efectuat mai multe sesiuni de instruire teoretică  şi practică.

Numărul unic este 021/ 414 44 45, poate fi apelat din toate reţelele de telefonie mobilă şi este operabil 24 de ore din 24.

DSP Dâmbovița recomandă oricărei persoane care are nevoie de informaţii, să apeleze cu încredere acest număr de telefon.

La nivel național, în ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 3.839 de apeluri la numărul unic de urgență 112 și 874 la linia TELVERDE (0800 800 358), deschisă special pentru informarea cetățenilor.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!