S-a înființat Asociația HORECA Dâmbovița, o voce pentru problemele antreprenorilor din acest domeniu, îngenuncheat de pandemia de COVID-19

3
Publicitate

O voce în turism din Dâmbovița!

Camera de Comerț Dâmbovița a organizat, astăzi, 21 februarie 2022, la sediul instituției, o dezbatere la care au participat investitori, antreprenori, manageri din domeniul hotelier și al restaurantelor din Dâmbovița.

În cadrul întâlnirii s-a luat decizia unanimă de constituire a Asociației HORECA Dâmbovița, în vederea reprezentării, identificării și promovării intereselor economice, profesionale, tehnice și juridice ale antreprenorilor din acest domeniu, deosebit de încercat în ultimii ani, din cauza pandemiei de COVID-19.

Temele dezbătute au fost: Poate fi Dâmbovița un județ turistic?; Cum putem să oferim servicii cât mai bune?; Cum putem avea o forță de muncă calificată?; Cum putem promova industria ospitalității?

Asociația HORECA Dâmbovița va avea ca scop promovarea, susținerea și dezvoltarea industriei HORECA, sprijinirea acțiunilor de parteneriat ale membrilor săi cu autoritățile publice locale, centrale și cu alte persoane juridice din țară și străinătate.

Dezvoltarea companiilor dâmbovițene atrage după sine dezvoltarea întregului județ și, în acest sens, este nevoie de un efort comun pentru susținerea și promovarea mediului de afaceri.

Vă reamintim că ideea înființării unei astfel de formațiuni a fost ridicată de președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură CCIA Dâmbovița, Valentin Calcan, în discuțiile de la începutul acestei luni cu prefectul Claudia Gilia și cu președintele CJD, Corneliu Ștefan.

Totodată, chiar la începutul lunii februarie, într-un interviu televizat, omul de afaceri și președintele CCIA, Valentin Calcan, ridica problema majoră generată în acest domeniu de pandemia de COVID-19, susținând că măsurile luate de guvern pentru industria HoReCa nu și-au atins scopul.

Încă de atunci, Valentin Calcan a declarat că dorește să cheme reprezentanții HORECA din Dâmbovița la masa discuțiilor și, în urma analizării situației, să găsească soluții de ieșire din criza care amenință aceste afaceri.

 

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!