Fără dosar cu șină și cozi pierdute pe drumuri sau la coadă la ghișee!
Odată cu pandemia de COVID-19, în România s-a impus mai mult decât orice digitalizarea, în special a instituțiilor publice.
O veste bună în acest sens aduce președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, care anunță că digitalizarea serviciilor pe care instituția le oferă dâmbovițenilor persoane fizice, dar și mediului privat a intrat în ultima etapă, deoarece a fost aprobată cererea de finanțare a proiectului ”CJD, Contribuția județului Dâmbovița la reducerea birocrației prin introducerea de proceduri simplificate”.
Astfel, potrivit șefului administrației județene, ”cât de curând, vom trece la contractarea serviciilor de dezvoltare și de stabilire a arhitecturii sistemelor hardware și software necesare asigurării serviciilor publice online.
Odată sistemul implementat, de acasă, din fața calculatorului sau de la birou, dâmbovițenii vor putea depune de petiții on-line adresate Consiliului Județean Dâmbovița, răspunsul urmând să fie primit în format electronic și vor putea urmări stadiul solicitărilor efectuate prin intermediul portalului”, a precizat președintele CJD.
De asemenea, tot de acasă sau birou, de pe PC sau telefon, se vor putea solicita: acorduri prealabile; autorizații de executare și amplasare de lucrări pe drumuri județene; autorizații de transport special; autorizații de amplasarea de chioșcuri, containere, tonete, cabine, spații de expunere, corpuri şi panouri de afișaj, firme şi reclame situate pe căile şi în spațiile publice; acorduri prealabile privind amplasarea şi execuția unor obiective în zona drumurilor județene.
”Este un pas uriaș făcut de administrația județului nostru în procesul de debirocratizare a serviciilor pe care le oferim dâmbovițenilor. Totul pentru o activitate cât mai transparentă și eficientă a administrației dâmbovițene.”, a mai transmis Corneliu Ștefan.