Kaufland Moreni angajează! Vezi posturile disponibile

Publicitate

Kaufland Moreni face angajări pe final de an. În această perioadă, retailerul german are disponibile posturile de Șef raion și de manager adjunct magazin. Cei care sunt dornici să facă parte din echipa supermarketului Kaufland Moreni pot depune CV-ul pentru a putea fi apoi chemați la un interviu de angajare.

 Șef raion

Responsabilitățile tale

-Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului

-Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit

-Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne

-Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol

-Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor

 

Beneficiile tale

-Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4750 lei brut (pentru un program de lucru full-time)

-Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale

-22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei

-Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc

-Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară

-Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională

 

Profilul tău

-Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă

-Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul

-Experienţă în conducerea personalului

-Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe

-Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj/

 

Manager adjunct magazin

Sarcinile tale

-Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate

-Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare

-Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal

-Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate

-Monitorizezi și menții costurile magazinului în parametrii stabiliți

 

Beneficiile tale

-Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru

-22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei

-Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților

-Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară

-Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională

 

Profilul tău

-Experiență de coordonare și motivare a unei echipe

-Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail

-Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare

-Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor

-Foarte bune abilități interpersonale.

 

Publicitate

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!