Covid 19. Premierul și Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, mesaj pentru cei care cumpără excesiv alimente

Publicitate

Premierul Ludovc Orban, autoizolat la Vila Lac 1 după ce senatorul PNL Vergil Chițan a fost confirmat pozitiv ca infectat cu Covid19, susține în acest moment o videoconferință.

După o declarație de presă, domnia sa răspunde, în același sistem, întrebărilor ziariștilor.

În ceea ce privește teama românilor de a rămâne fără alimente și disperarea cu care mulți dintre ei și-au făcut stocuri, prim-ministrul a declarat: ”Nu trebuie să vă aprovizionați peste necesitățile normale! Pe baza analizelor pe care le-am făcut, nu există riscul unei penurii. Această cumpărare îi poate lipsi pe alții, pe moment, de produsele alimentare. Nu există un risc real să apară penurie în furnizarea vreunui produs!” – a fost mesajul lui Ludovic Orban.

De altfel, pe parcursul zilei, Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a transmis clienţilor să fie cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpără şi îi asigură că există cantităţi şi stocuri pentru toţi: ”Înţelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi laşi pe ceilalţi fără produsele de care şi ei au nevoie. Există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem solidari şi ne gândim şi la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă şi de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face faţă acestei provocări. Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toţii în siguranţă şi să vă oferim produsele necesare”.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!