Centura Găeștiului a primit aviz favorabil de la CNAIR. Orașul va fi deblocat de traficul greu, infernal

Publicitate

Noi vești bune pentru infrastructura rutieră a județului, dar în special pentru orașul Găești, care va fi deblocat de traficul greu infernal!

Astăzi centura orașului Găești a primit aviz favorabil din partea Comisiei Tehnice a Companiei Naționale de Administrare a Infrastucturii Rutiere, la mai puțin de două luni de la finalizarea studiului de prefezabilitate.

Proiect este propunerea actualului președinte al Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, și a avut la bază faptul că zilnic, sute de camioane trec prin centrul orașului Găești, poluând urbea, în timp ce transportatorii pierd bani și timp!

”Așa cum am promis, am reușit ca, în mai puțin de două luni, alături de colegii din Consiliul Județean Dâmbovița, să prezentăm un studiu de prefezabilitate care să răspundă tuturor exigențelor tehnice și economice. Reușita de astăzi urmează să rezolve toate aceste probleme”, a menționat șeful administrației județene.

Foarte important este și faptul că proiectul, “Drumuri de legătură ale drumurilor naționale DN71 și DN7 la Drum Expres Valahia, Autostrada A1 – Ploiești, pentru creșterea accesibilității în zonele urbane ale Municipiului Târgoviște și orașului Găești” – Drum de legătură pentru creșterea accesibilității în zona urbană a orașului Găești, leagă viitoarea centură a orașului de drumul Expres Valahia.

Astfel, miile de mașini care vin de pe rutele  București – Pitești,  Ghimpați – Petrești – Găești, dar și din comunele Mogoșani, Mătăsaru, Costeștii din Vale nu vor mai intra în Găești.

”Studiul de prefezabilitate propus de noi prevede un traseu care înconjoară, în totalitate, orașul Găești, dar care, în același timp, asigură accesul în și dinspre oraș”, a mai precizat Corneliu Ștefan.

Mai exact, acesta prevede: un traseu de cca 4,5 km; categorie tehnică III; o bandă pe sens cu lățimea de 3,50 m; 3 intersecții amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere; o intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN7; o intersecție amenajată cu pasaj suprateran peste DJ401A și C.F. București – Pitești – Craiova; o intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN61.

Costul total al investiției este de 89.917.037,74 lei.

Vă reamintim că și studiile de prefezabilitate pentru Inelul 2 de Centură al Municipiului Târgoviște și centura ocolitoare a orașelor Pucioasa și Fieni au fost deja aprobate.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!