Stiai ca poti sa slabesti fara sa manaci doar frunze si salate? Vezi acum ce dieta trebuie sa urmezi!

Publicitate

ratare, salata, paste, omleta, ciocolata… of…chiar si  niste pui la cuptor sau o inghetata! De toate te poti bucura si, in acelasi timp, poti sa slabesti sanatos! E ca un vis devenit realitate. Bineinteles  ca toate dietele pe care le stii te pun sa te infometezi sau sa mananci numai frunze, de ajungi sa iti vina rau si cand vezi iarba verde. Drept urmare nu prea crezi in minuni, dar nu te grabi cu judecatile pana nu incerci.

Trei  mese si doua gustari te conduc spre silueta de vis

Dietele care te pun sa  flamanzesti pot cauza grave probleme de sanatate si nici nu vei ajunge la rezultatele dorite. Mai mult de atat, daca le-ai incercat sigur ai vazut ca dupa cateva luni kilogramele se intorc, desori, in numar si mai mare!

Cu siguranta ai incercat si cealalata varianta: mersul la sala. E foarte bine sa faci miscare, dar nu este de ajuns ca sa slabesti. Cel putin asta spun toti antrenorii de fitness, marii sportivi, dar si nutritionistii. Iar daca stii ca nu te tii de treaba, mai bine nu da banii pe antrenamente la care nu vei ajunge niciodata. Iesi si alearga in parc, fa stretching sau pilates. Orice iti place. Cu banii economisiti astfel poti sa mergi la o sesiune de shopping, sa iti cumperi haine cu cateva numere mai mici sau  poti chiar sa ii depui intr-un cont pentru investitii mai mari. Poate ai nevoie de cateva investitii pentru locuinta. De exemplu, pe site-ul https://www.dbsolar.ro/panouri-presurizate gasesti ideile perfecte pentru a face economii la facturi. Sau poate te gandesti ca nu ar strica sa cumperi un panou fotovoltaic de la DB SOLAR si sa optezi pentru solutii avantajoase care iti vor aduce beneficii pe termen lung. La fel ca si aceasta dieta! Respecti cateva reguli 3 luni, apoi te bucuri de o noua silueta!

Incepem cu vestile proaste:

  • nu ai voie sa consumi alcool
  • nu ai voie bauturi carbogazoase plus alte sucuri ce contin zahar
  • nu ai voie dulciuri, doar ciocolata neagra, rar
  • in fiecare zi, la pranz trebuie sa consumi un bol de ciorba de legume
  • trebuie sa faci in fiecare zi minim 30 de min de miscare (se pune si mersul pe jos daca e in pasi rapizi)

Dar:

  • poti manca 1 data pe saptamana inghetata (una cu cele mai putine calorii)
  • cand mai ai putin si mori de pofta cicolatei te poti infrupta cu o patratica de ciocolata neagra (maxim de 2 ori pe saptamana)
  • nu iti vei manca unghiile, ci te vei delecta cu gratare, salate si ciorba
  • vei slabi sanatos

Asadar, in aceasta dieta trebuie sa introduci aproape orice fel de mancare, astfel incat, la finalul celor 3 luni sa nu te trezesti anemica si slabita.

Opteaza pentru un mic dejun simplu, format din cafea sau ceai. Sau intr-o zi cafea, in cealalta ceai. Bineinteles, fara zahar si fara miere.  Alaturi pune o felie de paine neagra cu o rosie. Sau un iaurt slab, degresat. La micul dejun este recomandat sa consumi, de asemenea fugi de ovaz, din aceia simpli, nu cu musli si ciocolata. In iaurt sunt perfecti si recomandati de specialsti. Un ou fiert pe saptamana este indicat. Daca nu iti place iti poti face omleta, dar cu foarte putin ulei. De 2 ori pe saptamana poti manca la maicul dejun cate 2 felii de snca de pui sau de curcan, cu o felie de paine neagra.

Pranzul tau va trebui sa incepa cu ciorba de legume. Un bol. Ai grija sa nu pui in ea cartofi, paste, smantana, carne! Simpla, cu cat mai multe legume. Rolul acesteia este sa te umple si sa nu mai tremuri de foame. Cand vei ajunge la felul doi nu vei fi lihnit si nu-l vei devora.  Acesta va trebui sa fie compus mereu dintr-o bucata de carne slaba si legume. Pulpe de pui la cuptor cu brocoli si morcov, Gratar de curcan cu salata verde etc.

Cina va trebui sa fie usoara. O salata de cruditati sau mamaliga cu branza slaba, iar 1 data pe saptamana poti opta si pentru paste cu sos de rosii . Fara altceva! Doar sare piper, mrodenii si…eventual cateva capere si putin ulei de masline. Nu te feri de cartofi. Chiar daca nu ii pui in cioba iti poti face seara 2 cartofi copti alaturi de o salata de varza. E important sa nu mananci  doua seri la rand aceeasi mancare si la cina sa nu te atingi de carne.

Gustarile sunt si ele importante. Au rolul de a-ti tine foamea in frau pana la masa principala. Ca nu cumva la pranz sau la cina sa golesti frigiderul. Ele constau mereu in fructe. Adica un fruct pentru fiecare gustare. Inclusiv banana!

Acestea fiind spuse: bafta multa! Sa te vezi cu cateva numere mai mici la vara!

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!