Se apropie un eveniment important și ai nevoie să porți pantofi cu toc? Iată top 6 lucruri de ținut minte!

Publicitate

Dacă nu vrei să porți teniși sau ghete chiar și la evenimente, poți la fel de bine să rămâi în pijamale sau colanți oriunde ai merge, pentru că adevăratele ținute se poartă cu cu toc! Astfel, fie că ești novice sau pur și simplu îți este teamă să pășești în noile tale modele de pantofi pentru femei, o serie de lucruri practice care să te ajute să le porți fără dureri și neplăceri, te vor face să te simți mult mai entuziastă atunci când vei arăta fabulos toată seara.

Durerile de picioare, rănile sau chiar și luxațiile sunt amintiri de nedescris, iar atunci când te gândești la ele, cu atât mai mult îți piere orice poftă de a mai purta vreodată tocuri. Ar fi păcat totuși să rămâi cu o astfel de impresie, iar tocmai de aceea iată câteva sfaturi:

  1. Pregătește-te să folosești pernițe de silicon și plasturi

Adevărul este că orice pereche nouă de pantofi cu toc te vor jena la culme indiferent de calitatea lor. Cel mai bun lucru pe care îl poți face în acest caz este să te resemnezi și să înțelegi că pielea este un material care are nevoie de timp pentru a căpăta forma perfectă pentru piciorul tău. De aceea, ceva care să te ajute să diminuezi din gradul de înclinare al piciorului te va face să te simți mult mai bine.

  1. Poartă-ți tocurile seara prin casă

Dacă la școală ai învățat că repetiția este mama învățării, ei bine acest lucru se aplică și pentru pantofii cu toc. După cum ai văzut mai sus, majoritatea materialelor din care sunt confecționați pantofii pentru femei sunt dispuse să ia forma piciorului și să se întindă în funcție de caracteristicile tale. Tocmai de aceea, nu ar fi prea indicat să le iei în picioare pentru prima dată chiar în ziua evenimentului.

  1. Observă care sunt porțiunile care ți-ar putea cauza beșici și răni

Atunci când te încalți fii puțin atentă la zonele care te jenează cel mai mult, pe lângă asta, fă câțiva pași pentru a vedea unde se realizează cea mai multă frecare. Odată ce ai înțeles despre ce este vorba, un sfat ar fi să stai puțin cu șosete groase atunci când le vei lua în picioare prin casă pentru o perioadă de timp înainte să le porți cu adevărat. În cele din urmă, între timp, dar și după poți folosi un feon să încălzești zona care ar putea să te supere, astfel încât aceasta să se întindă.

  1. Exerciții pentru picioare

Un exercițiu foarte popular, practic și care dă rezultate, este unul destul de simplu dar care îți va părea ușor hilar. Stai în fața unui perete, la aproximativ un metru depărtare de acesta, unde vei pune talpa piciorului și degetele să stea pe perete, iar călcâiul să rămână pe podea (similar cu poziția piciorului pe tocuri). Următorul pas este să te înclini ușor înspre perete până când începi să simți întindere în zona gleznelor și a gambei. Rămâi așa 30 de secunde, apoi repetă.

  1. Tocul potrivit pentru piciorul potrivit

Deseori apare problema piciorului plat, care este într-un fel sau altul condamnat la un toc mic sau încălțăminte în general joasă. Acest lucru nu înseamnă totuși că trebuie să fii resemnată de astfel de diferențe de la standard. Pantofii de tip Wedge sau chiar și tocurile groase sunt alegeri perfecte pentru picioarele care se abat de la tipicul obișnuit.

În concluzie, pentru a fura show-ul trebuie totuși să depui efort. Oricât de bine vei putea schița un zâmbet atunci când picioarele tale sunt în flăcări, dispoziția ta va fi mereu reflectată de cât de confortabil te simți la moment. Tocmai de aceea, puțin efort și grijă merită în totalitate atunci când starea ta de bine depinde de confort.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!