Dâmbovița, la Târgul de Turism al României. Atracțiile și surprizele standului

Publicitate

Obiectivele turistice și culturale ale județului Dâmbovița, promovate la Târgul de Turism al României! Evenimentul va avea loc în perioada 21-24 februarie la Romexpo București, perioadă în care Consiliul Județean Dâmbovița și Complexul Național Muzeal ”Curtea Domnească” din Târgoviște vor promova potențialul turistic al județului.

”Acțiunea are ca scop prezentarea, la nivel național, a tuturor elementelor de identificare a județului Dâmbovița, dar și de a face cunoscut publicului interesat potențialul turistic și istoric al județului. Nu în ultimul rând, este un prilej de a promova atât părți din istoria românilor, cât și municipiul Târgoviște – reședința județului și fosta Cetate de Scaun a Țării Românești, un simbol reprezentativ pentru trecutul și evoluția statului român. În acest sens, avem plăcerea de a vă invita să vizitați standul județului Dâmbovița, pe parcursul celor patru zile”, a declarat Luciana Cristea, vicepreședintele Consiliului Județean Dâmbovița, care a precizat următoarele:

Alături de reprezentanții Consiliului Județean, la standul de promovare a Dâmboviței, au fost și reprezentanții CERES Pucioasa, care au prezentat celor interesați facilitățile existente în stațiunea balneoclimaterică Pucioasa.

Atracția standului a fost o replică a Turnului Chindia, dar și două panouri pentru fotografii care întruchipează personaje de la Curtea Domnească, din perioada medieval, cu ajutorul cărora vizitatorii pot realiza poze. Ulterior evenimentului, panourile vor fi expuse la Curtea Domnească din Târgoviște. Alături de acestea, mai sunt expuse armuri și duplicate ale unor arme de secol XV-XVI.

Totodată, vizitatorii au la dispoziție diferite materiale informative privind atracțiile turistice din județ.

Sâmbătă, 23 februarie, Orchestra Populară ”Chindia”, alături de Ansamblul Folcloric ”Junii Valahi”, va susține un moment artistic în cadrul târgului.

Târgul de Turism al României, organizat anual la Romexpo, este cea mai cunoscută și importantă acțiune de promovare a zonelor turistice din România, desfășurată pe plan național,. Ajuns la cea de-a 41-a ediție, târgul se bucură, ca și în anii precedenți, atât de participarea autorităților locale și a instituțiilor de stat de profil, cât și a operatorilor și agenților economici privați, care desfășoară activități în domeniu.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!