Cum se calculează pensiile dacă au dispărut arhivele și angajatorii?

Publicitate

Haosul și desființarea unor instituții și societăți din ultimii ani au creat o situație sesizată în dese rânduri de mulți dintre actualii pensionari: dispariția arhivelor sau chiar a angajatorilor.

Întrebat în cadrul audiențelor în repetate rânduri ce se poate face în această situație, deputatul de Dâmbovița, Oana Vlăducă, s-a adresat ministrului Muncii, Marius Constantin Budăi:  ”Vă interpelez în legătură cu un subiect care mi-a fost sesizat în repetate rânduri la cabinetul parlamentar de către cetățeni din județul Dâmbovița: valorificarea, la calculul pensiei, a veniturilor brute pentru angajații care nu mai pot să demonstreze aceste venituri din varii cauze: dispariția arhivelor, a angajatorilor. Practic, aceste persoane susțin că sunt îndreptățite la pensii mai mari, dar nu pot furniza documentele solicitate de autorități. Față de situația prezentată, vă rog, domnule ministru, să-mi precizați ce soluții există pentru îndreptarea acestui inconvenient care nu are nicio legătură cu beneficiarii”, a precizat parlamentarul dâmbovițean.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!

LASĂ-NE UN COMENTARIU

Scrie comentariul tău
Introdu numele