Cum să setezi corect o pagina de Facebook

0
Publicitate

SILVIU POSTEUCĂ
Paginile de Facebook pot arăta aproape ca un website. Dacă nu ai încă buget pentru a crea un website pentru afacerea ta poți folosi pagina de facebook pentru a prezenta produsele sau servicile tale, adresa, numărul de telefon și date de contact.

Numele pagini este foarte important, trebuie pus numele brandului tău. Niciodată nu se pune numele firmei – ex Termopane srl , Pantofi barbatesti srl etc.

Numele brandului tău trebuie să rămână întipărit în mintea oamenilor și să îl asocieze cu serviciile sau produsele pe care le oferi.

Facebook ofera paginilor posibilitatea să își aleagă un template specific pentru domeniul de activitate, care poate fi editat în funcție de domeniul de activitate al business-ului.

La poza de profil trebuie pus Logo-ul firmei care reprezintă identitatea brandului. Poza de cover trebuie editată în dimensiunile cerute de Facebook pentru a descrie serviciile sau domeniul tău de activitate. Pozele sau materialele trebuie editate profesionist și să aibă calitate foarte buna.

După ce setezi butoanele de acțiune cu număr de contact sau adresa de email ar trebui să începi să adaugi conținut pe pagină despre brandul tău , despre echipa ta, despre produsele sau serviciile tale.

Pagina de Facebook îți oferă  nenumărate posibilități de a încărca materiale relevante pentru cei care urmaresc pagina. Poze, video, planse canvas, texte optimizate pentru mobil etc.

Întodeauna să pastrezi o postare care descrie activitatea brandului tău sau anunțurile importante în partea de sus a pagini. (PIN POST) . Oamenii care intră pe pagina ta o vor vedea întodeauna prima .

După ce ai setat corect pagina, următorul pas este să îți faci un plan editorial săptămânal cu postarile pe care trebuie să le pui în pagină și să te gândești mereu ce este relevant pentru fanii tai, clienții sau potențialii clienți ai tăi.

Facebook este creat pentru a crea legături în mediul online, nu pentru a face oferte de vânzare. Așa că excludeți din planul editorial ofertele de vânzare cu prețuri (se numesc SPAMM).

Conținutul trebuie sa fie în proporție de 75% pe partea de educare și prezentare a serviciilor sau produselor. NIMENI NU INTRĂ PE FACEBOOK SĂ VADĂ CE OFERTE EXISTĂ PE PIAȚĂ.

Pentru postari se folosesc întodeauna poze sau video de calitate buna (NU ÎȚI TREBUIE UN PROFESIONIST) și pot fi făcute cu smart-phone. În postări se pot folosi emoticoane relevante pentru a atrage atentia oamenilor asupra conținutului.

Recomandarea mea este de minim o postare pe zi pentru pagina de Facebook la ore în care urmăritorii tăi sunt activi online, ex. 7-9, 12-13, 18-20.

În articolul viitor o să vorbesc despre #Hastag-uri și cum se conectează o pagină de Facebook la contul de Instagram.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!

LASĂ-NE UN COMENTARIU

Scrie comentariul tău
Introdu numele