Cum să folosești Hashtag-uri și de ce să conectezi contul de Instagram la Pagina de facebook?

0
Publicitate

SILVIU POSTEUCĂ
Hashtag-urile au devenit foarte populare în ziua de azi , dar din păcate puțină lume le utilizează sau le folosește corect. Un hashtag are un singur rol: să grupeze toate mesajele de pe un anumit subiect într-o singură căutare, asemenea unei categorii de blog. Putem folosi hastag-uri pentru anumite campanii, hastag-uri cu Brandul nostru sau cu expresii și cuvinte relevante pentru postare.

Practic, se crează ca o categorie a cuvântului din #hashtag. Astfel, dacă te interesează să urmărești pe Facebook postările care se scriu despre  (ex #marketing) vei putea vedea toate articolele și postările care conțin acest hastag.

În perioada sărbătorilor de iarna un Brand din Târgoviște a folosit un anumit #hashtag pentru campania de promovare, atât în mediul online cât și în mediul offline. Rezultatele au fost extraordinare și impactul obținut cred că a întrecut, fără exagerare ,impactul creat de toată mass-media din județul Dâmbovița (ziare online, radio,televiziune) la un loc. 🤣.

Brandul a obținut vizibilitate foarte mare, impact social, multe like-uri, comentarii și recomandare directă de la oamenii care au folosit acel Hastag.
Apasă pe hashtag  ➡️ #SuntAiciSiMiPlace și vezi rezultatele!

Instagram este a doua platformă de Social Media folosită în România după Facebook și este foarte important ca brandurile să fie prezente aici.

Creați un profil de business pe Instagram pentru a putea vedea date și statistici despre câți oameni interacționează cu brandul tău ,câți oameni văd postările tale, zona de reședință, sexul și pentru a primi date relevante pentru audiența ta.

Pentru a conecta Instagram-ul, intri în setările paginii tale de Facebook și introduci username și parola în secțiunea ABOUT – Edit other Accounts.

Partea bună ( pentru leneși  😀) este că în momentul în care ai conturile conectate poți pune poza pe Instagram și se va duce automat pe pagina voastră de Facebook.

Un alt aspect foarte important este că Reclamele Fb ADS se livrează și pe Instagram fără costuri suplimentare. În momentul în care oamenii văd reclama creată din Facebook pot ajunge direct în contul tău de business pe Instagram.

Nu recomand să investiți în crearea reclamelor Instagram ADS!

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!

LASĂ-NE UN COMENTARIU

Scrie comentariul tău
Introdu numele