Cel mai spectaculos Black Friday din România. În 2019, a noua ediție va aduce o explozie de comenzi și de încasări

Publicitate

Analiștii Frame anunță cel mai spectaculos Black Friday dintre toate edițiile de până acum.

Cea de-a 9 ediție a Black Friday a debutat deja la unele companii, însă punctul culminant va fi pe 15 noiembrie, ziua în care toți marii jucători din piață, de la IT&C la fashion, home&deco, food, beauty, servicii și chiar autoturisme etc. au anunțat campanii speciale în care reducerile de prețuri vor merge până la 80-90%.

Comerțul românesc va înregistra astfel, în acest an – după cum spun specialiștii – cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vândute în numai câteva zile și încasări de circa 300 de milioane de euro la nivelul lunii noiembrie.

Potrivit estimărilor analiștilor de la Frames, ediția din acest an va aduce un plus de cel puțin 50 de milioane de euro încasări pentru retaileri, în condițiile în care campania de ,,Black Friday’’ a ajuns la un nivel de maturitate.

În 2018, Black Friday a adunat, în numai cîteva zile, vânzări de 250 de milioane de euro,  cu eMAG, Altex & Mediagalaxy, Flanco și FashionDays în prim-plan.

”În 2019, polarizarea accentuată a cererii, constatată în anii trecuți, a început să se disipeze. Toți marii jucători din piață au învățat din lecția Black Friday, astfel că ofertele vor consemna o paletă mai largă de produse și servicii, la prețuri competitive. Și clienții s-au maturizat, alegerea trecând tot mai mult din zona de impuls în cea de target, iar folosirea motoarelor de comparație a ofertelor a devenit tot mai relevantă’’, arată analiștii.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!