Ce reclamă dâmbovițenii cel mai des la Avocatul Poporului

0
Publicitate

Avocatul Poporuluo, Biroul Teritorial Ploiești, care deservește și județul Dâmbovița, a primit anul trecut în audiență 186 de persoane din județul nostru, nemulțumite de o autoritate publică. Totodată, specialiștii instituției au răspuns la 150 de apeluri telefonice venite de la dâmbovițeni, au înregistrat 83 de petiții și au soluționat 54 de dosare. Într-un singur caz, Avocatul Poporului s-a autosesizat, fiind vorba despre un caz ce a avut legătură cu Spitalul Județean de Urgență Târgoviște.

Pentru cei interesați, Instituția Avocatul Poporului are drept scop apărarea drepturilor persoanelor fizice în raporturile acestora cu autoritățile administrației publice și cu societățile comerciale aflate sub autoritatea acestora. Pe parcursul anului trecut, cei mai mulți dâmbovițeni au reclamat faptul că autoritățile fie nu le-au soluționat cererile, fie nu le-au răspuns, fie le-au adresat răspunsuri incomplete. În topul petițiilor se află nemulțumirile legate de recalcularea pensiilor.

Petițiile adresate Avocatului Poporului sunt scutite de orice fel de taxe, iar persoanele care se prezintă sunt primite în audiență fără vreo programare anterioară. Zilele în care reprezentantul Avocatului Poporului primește în audiență sunt anunțate din timp pe site-ul Consiliului Județean Dâmbovița și în presa locală, iar întâlnirile se desfășoară la sediul Consiliului Județean. Nu intră în competența Avocatului Poporului actele autorității judecătorești, ale Președinției, Parlamentului sau Guvernului.

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!

LASĂ-NE UN COMENTARIU

Scrie comentariul tău
Introdu numele