Alungă astenia din luna Mai cu câteva trucuri interesante!

Publicitate

Primăvara vine la pachet cu astenia ei specifică și, cu cât ne apropiem de vară, cu atât mai mult se manifestă și astenia. Deoarece corpul nostru este forțat să se obișnuiască rapid cu temperaturi crescute, cu soare puternic, resimțim oboseala mult mai intens. De asemenea, femeile sunt mai sensibile la aceste schimbări și simt din plin efectul asteniilor. De la senzații de oboseală, până la depresii, stări proaste și irascibilitate – toate pot fi puse pe seama trecerii de la sezonul rece la cel cald.

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să treci mai ușor prin astenia de primăvară:

1) Fă cât mai mult sport!

Se spune că sportul este un adevărat miracol pentru trup și minte, iar studiile au confirmat acest lucru din plin. Așadar, sportul este un bun leac și pentru astenie, deoarece după o oră de mișcare zilnică vei avea un alt tonus, vei fi mai energică, iar creierul tău se va oxigena mult mai bine. Profitând de faptul că și vremea este din ce în ce mai frumoasă, poți renunța la sală, unde aerul este închis și poți ieși în parc, în aer liber. Vei fi uimită de rezultate!

2) Shopping-ul – terapia femeilor!

Ce femeie nu a trecut cândva printr-un moment dificil și nu a ales shopping-ul ca unică soluție de tratament? Într-adevăr, cumpărăturile te ajută la nivel psihic enorm de mult, iar pentru femei shopping-ul de genți din piele sau de pantofi este antidotul perfect contra oricărei astenii.

3) Include în alimentație carne, fructe și legume bogate în vitamine!

Astenia poate fi și un semn că organismului îi lipsesc ceva nutrienți, astfel că, trebuie să vezi care este carența corpului tău. În sezonul cald apar o mulțime de fructe și legume naturale, așa că nu mai aștepta și dă o fugă până la piață ca să te aprovizionezi. Este sezonul smoothie-urilor și al salatelor care îți vor aduce un plus de vitamine și nutrienți.

De asemenea, peștele este carnea care nu trebuie să îți lipsească de pe masă cel puțin de 2 ori pe săptămână. Datorită compușilor de omega 3 și grăsimi bune, peștele îți prelungește viața și te ține departe de multe boli. Somonul, macroul și sardinele sunt considerate cele mai bune soiuri de pește și se recomandă să fie consumat cât mai des. El poate fi consumat sub orice formă dorești, fie că e pe gratar, saramură sau icre. Fiind o carne ușor de digerat, te va ține departe și de problemele digestive, lucru care nu se va întâmpla dacă mănânci alte tipuri de carne grasă.

4) Mergi la yoga!

Yoga este o bună metodă de alungare a asteniei supărătoare, deoarece la cursuri te vei conecta atât de mult cu corpul tău, încât vei putea să îți controlezi cu succes stările, gândurile. Yoga este o formă de relaxare și de eliberare a stresului și oboselii, astfel că, este recomandat să mergi măcar o dată pe săptămână pentru a avea rezultatele dorite.

În concluzie, poți scăpa cu succes de astenia lunii Mai și fără să cheltui o mulțime de bani pe pastile și suplimente. Aplică trucurile menționate mai sus și vei avea o stare de spirit vizibil îmbunătățită!

Photo: Shutterstock.com

Dacă ţi-a plăcut articolul, dă-ne un LIKE!